Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kommentera mer!


Cool bild - eller hur!

Idag hade man teparty på engelskan xD hehe. Mys men inte jättekul faktiskt, fast bättre än vanligt!
Matte och sedan Historia provet. Som gick oväntat mycket bra! Yes! Lång bild sedan. Precis ätit!

Börjar bloggen bli tråkig igen? Är ju typ inte många som kommer in och typ inga som kommenterar.
Snälla börja med detta! Det gör mig på bättre humör och då blir det samtidigt en roligare blogg, för
kommer på mer under de tiderna. Berätta gärna vad du saknar!!







Popcorn

Det jag tror som behövs är mer mode. Det är ju mycket mode nu men tror det behövs ännu mer! :)

Skrev detta: 2010-02-18 / 20:40:02
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
yvve

häftiga byxor/skor :)

Skrev detta: 2010-02-18 / 21:52:01
♥ L A I L A ♥

cool bild ja=)

Skrev detta: 2010-02-20 / 00:52:55
Blogg/Webbsida: http://lailaaziz.blogg.se/
Anonym

mer bilder på dig och din vardag kanske?:)

Skrev detta: 2010-02-27 / 13:30:15



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback