Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sista deltävlingen avgjord


Riktigt bra resultat! Och detta borde ni f*n med hålla med mig om :P Anna var bäst! Så himla fin röst, har
alltid gillat henne. Sedan var även Peter väldigt bra och de som kom till andra chansen kunde lika
 med också kommit till Globen. Men en grej jag inte förstår mig på!? Hur kunde dom där med låten
IDIOT komma så bra? :O Röstar sverige bara för skoj skull eller var de allvar? Själv skrattade jag
och grät igenom hela låten så tack och lov att den inte gick vidare. Hur tycker du om resultatet??







yvve

tycker att de va rätt som gick till final, men jag tyckte faktist IDIOT låten va bra, dom kunde lätt få gå till andra chancen och att pernilla åkte ut, tycker inte om henne!

Skrev detta: 2010-02-28 / 12:48:33



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback