Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Stockholm Fashion week




På tal om mode och modeller och så fick jag ett mail igår om att jag inte blivit utvald till modell för modevisningen i år pga att jag inte hade samma mått som någon av designerna. Kan ju säga det att jag tycker det både är bra och dåligt. För det första hade jag tyck det hade varit roligt att se hur det går till eftersom jag själv kommer stå där sen men sen vill jag helst se plaggen från publiken också. Så helt okey för resultatet.

Nu ska jag göra mig i ordning och äta och så. Sen ska jag åka pulka och busa med Fanny :)










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback