Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

TONI&GUY - recension



Har gjort slut på mitt SILVERSCHAMPOO från Toni & Guy och tänkte nu ge en recension på det.
Så ni andra vet vad jag tyckte om det (om ni tänkt att köpa det)

Jag börjar med det NEGATIVA!

*
Det var svårt att öppna "flaskan/omslutningen" Stog länge men fick inte upp den. Fick sedan hjälp
 av pappa och fick knappt upp den heller. Har haft den öppen sen han hjälpte mig första gången.

* Varit också svårt att få ut innehållet då man inte kunde ställa den plant för då kom det inte i
handen. Varit tvungen att ha den på snedden när jag tryckt ut schampoot.

* Det står på flaskan att det tar bort/minskar det gula, vilket jag inte tyckte den gjorde helt.

* Inga instruktioner på flaskan om hur länge man ska ha i det m.m.

Och nu till det POSITIVA!

* Det gör så att det gula blir en aning naturligare, men sedan kommer det gula tillbaks lite.

* Det innehåller värmeskydd.

* Det luktar rättså/sådär gott.

Det var allt! Som ni ser var det mer negativt än positivt. Rekommenderar gör jag kanske inte,
finns säkert något bättre. Men i och för sig så tyckte jag inte det hjälpte så bra på mig,
men det behöver ju inte betyda att det inte gör på er.

Mitt slutliga omdöme är: 2,5/5







Claudia

haha jo jag håller med dig!

Skrev detta: 2010-03-01 / 10:47:17
Blogg/Webbsida: http://claudiias.blogg.se/
Jonna

Gillar din bloggdesign :)

Skrev detta: 2010-03-01 / 14:59:24
Blogg/Webbsida: http://jonnabis.blogg.se/
Rebecca

Flaskan är väldigt svår att få upp :P

Skrev detta: 2010-03-01 / 15:09:23
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/
m. ♥

hur länge hade du i ditt då?

Skrev detta: 2011-04-28 / 23:19:29
Blogg/Webbsida: http://utankontroll.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback