Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Längtan på lov..


Nu har jag länge pluggat till provet i morgon och nu ger jag upp! Asså vet att jag inte kan allt. Men är glad att jag minns lite i alla fall. Inte så lätt att har tre revolutioner i huvudet på samma gång liksom. Inte så kul att läsa om heller. Så nu slår jag igen böckerna och hoppas på det bästa! Håll tummarna för mig bara, det kan hjälpa :)

Som sagt har man haft lite mycket nu. Men kommer bli skönt då man gjort provet och fredagen är över. Åhh då är det fan med LOOOOVV. Superskönt - behöver jag :P Idag har man haft en helt okey men lång dag. Då jag haft tyska, svenska (lyssna på visa), engelska (såg klart film), data (hjälpte Emma med hennes bloggdesign, supergoo tjej) :) plus fick oväntat beröm och information av läraren , sedan matte. Hem och såklart börja plugga. Även snackat med söta Mikaela. Ska snart dra sig till sängen för inte undra på att man är trött. Ojoj, Så godnatt och vi hörs naturligtvis av i morgon. PUSS







yvve

vad för beröm fick du? o i vad? :)

Skrev detta: 2010-02-17 / 21:59:53
Mikaela

Det är du som är söt älskling<33 Längtar till på lovet för då ska jag faktiskt vara med den bästa... Undra vem det kan vara? ;) xD Älskar dig och lycka till på provet idag :)<333

Skrev detta: 2010-02-18 / 07:25:08
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
yvve

nämen gud va kul! de måste du ju tack ja till isåfall, lite extra cash! kan ju kanske bli som ett sommar jobb då?! :)

Skrev detta: 2010-02-18 / 13:27:19



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback