Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

I´m back!

Hejhej! Inte har jag talat om att jag är igång igen, men det är jag! Haft en "lång/kort" vecka med Mikaela. Känns konstigt. Veckan har gått jätte långsam och man har fått tänka en jäkla stund innan man kom på vad det var för dag. Sedan om man ser dagarna så långa så förstår man inte hur lite vi ändå vart med varandra. Jaja ni förstår kanske inte. Men shit the same. Vi har haft det jättekul i alla fall. Det är den enda saken man behöver bry sig om. (Till ex ett "skönt" snöbollskrig, bakning, film m.m.) Åkte med hem till henne i torsdags och i går var jag kommen hem igen! Titta sedan på lets dance, några sex and the city avsnitt och project runway. Sedan vid 2 - halv 3 gick jag och la mig.

Har nanat länge idag och idag ska man pyssla och fixa lite för i morgon ska vi ha kalas för mig :D Ja just det!! Jag fyller faktiskt år snart! ;) Hehe. Sedan behöver man också läsa i boken till svenskan. Men vet ni! Gaa, på måndag är vi fortfarande lediga även att sportlovet är slut då. Det är för att det riskeras att det kommer bli snöras och sånt. Därför är alla skolor och gymnasium här stängda på måndag. Jippi!

Nä nu ska jag klä på mig och gå och äta frukost (a) hehe (titta inte på klockan) xD hihi. Vi hörs igen om en stund. PUSS!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback