Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Piece of cake

Maten var god och mer än halva tårtan blev över. Fick några presenter, men de visar jag senare i veckan (så jag får med dom andra också) De var här till fem ungefär och då satte jag mig genast ner och läste. Har just tittat på project runway och blåsningen och ska nu fortsätta att läsa och titta lite på wallander. Sedan ska jag även i morgon försöka läsa ut boken (om jag lyckas). Tur att man blir ledig i morgon :)

  
Årets födelsedagstårta.....







Jonte

Fin tårta :D

Skrev detta: 2010-03-01 / 11:04:31
Blogg/Webbsida: http://jontevardet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback