Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Det enda jag gjort idag


Plagg jag börja sy och trixa med igår.
Idag efter frukosten gick jag direkt upp och börja på igen och var där tills det blev kvällsmat :P hehe
Så visst ser man att jag kommit en bit på vägen :) Whihoo jag är så nöjd med det jag gjort än
så länge, och visst ser det rätt nice ut? Men mer än detta säger jag inte. Kommer inte alls tala om
hur jag vill att den ska se ut, utan ni får vänta tills den är helt klar ;)

Nu ska jag lägga in en design till en tjej som har beställt av mig. See you later alligator.............







Linda - ndaiL

va duktig du är!

Skrev detta: 2010-07-24 / 20:00:09
Blogg/Webbsida: http://ndail.blogg.se/
Julia

kul!

Skrev detta: 2010-07-25 / 11:11:38
Blogg/Webbsida: http://vackrare.webblogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback