Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

En förmiddag i Ullared


Fick reda på igår att Mikaela och hennes mamma skulle åka till gekås och undra om jag ville följa med. Så ja, jag och Mikaela har ju redan pratat om det att vi skulle dit så varför passar det inte bra då när man ändå får skjuts. Satte klockan tidigt för att gå upp, men sedan går mamma in till mig och då sover jag fortfarande. FAN! Och hoppar upp ur sängen. En halvtimme fick jag på mig sedan var dom här och vi åkte till Ullared. Detta ovan köpte jag + 2 saker som jag köpte för bara nån vecka sen, då jag följde med för min syster skull ;) Efter åt man mjukglass och var hemma redan klockan 12, då lilla jag vanligvis precis har vaknat xD

Men måste säga, SHIT så rörigt det har blivit där! Man hittar ju nästan ingenting längre pga utbyggnad, dock ser det mer proffsigare. Men man blir la van efter ett tag, hoppas jag....






J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

Skrev detta: 2010-07-13 / 16:28:21
Blogg/Webbsida: http://annorlundajulia.blogg.se/
HANNAH

Mysigt :) var i ullared inte allt för längesen hellet.. 3 veckor sen kanske. Finns mycket bra där :)

Skrev detta: 2010-07-14 / 12:02:11
Blogg/Webbsida: http://www.hannahborg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback