Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sömnproblem



Så himla typiskt! Gick och la mig rättså tidigt igår kväll ju bara för att jag sedan skulle vakna tjugo över sex då jag skulle börja jobba åtta idag. Lägger mig och försöker somna men inte de! Jag ville inte bli trött och somna. Jag testa allt!

* Tog på mig "ögonmask" för att det skulle bli mörkt och att jag inte skulle kolla på klockan.
* Testa mig fram med både utan och med täcke.
* Vände på mig så jag hade fötterna på "kudden" istället.
* Försökte sluta tänka på allt som virvla runt i huvudet.
* Lyssnade på pappas snarkningar från rummet i jämte och försökte härma hans andning.
* Låtsasgäspade.
* Blunda hårt för att "räkna får".

Ja det var säkert något mer jag testade, men inget av detta funka. Jag ville inte bli trött! Efter några timmar dock tog krafterna slut på alla försök. Jag var la så himla frusterad på att jag inte kunde somna, men då somna jag! Så ja! Har fått sova max fyra timmar i natt och sedan upp tidigt för att jobba. Snacka om att jag är dödens... Blir att sitta här i soffan nu ett tag och vila, tills jag är tillräckligt pigg för att gå upp och fortsätta med min klänning... Men nu en fråga till er!!!







Emelie - Fotoblogg

Jag brukar göra några push-ups och sit-ups på kvällen så jag blir lite trött :]

Skrev detta: 2010-08-03 / 18:19:21
Blogg/Webbsida: http://fotograftinydancer.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback