Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mitt första PLASK i år

Ett litet förlåt att jag vart så frånvarande. Har tillbringat nästan en hel vecka med min Mikaela och det har varit bäst! Vi hämtade henne i tisdags efter att jag hade målat färdigt staketet hos mormor och morfar. Sedan igår åkte vi till henne och sovde över där till idag. Så ja vad har vi gjort? Solat, bakat, tittat på film (the golden door, grundge 1&2), shoppat (köpte inget), vart på bio och mycket mer. Och inte minst både igår och idag har jag badat i havet!! Hehe första gången i år (a)

Hade gärna velat stanna där mer, men fick ett samtal igår om ett jobb så ska på arbetsintervju imorgon på förmiddagen :)) SUPERKUL! Så då får vi se imorgon hur det blir med detta... :)







Fanny M

Vart ska du på jobbintervju?

Skrev detta: 2010-07-04 / 22:53:57



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback