Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

00:47



Idag så har jag för det mesta bara suttit med kollektionsarbetet och idag blev jag klar. Är nöjd, så hoppas det går vägen. Lägger ut ett inlägg med bilder från arbetet i morgon (eller senare idag rättare sagt) För det vill ni va? ;) Ja, annars har man ätit god mat, tittat på fotboll typ (lite) och tittat på film. Imorgon bär det av till Varberg för att titta på alla vackra balklänningar som skall passera på gatorna. Mmm! Kameran skall laddas. Så ni kommer få se en del bilder från det med (idag) ;) Har en del annat som också måste göras. Så bäst man går och lägger sig nu så man vaknar lite tidigare och så man hinner med allt... God natt!







meri

Tack så mkt :) jätte fin blogg!

Skrev detta: 2010-06-13 / 10:59:25
Blogg/Webbsida: http://merigulin.blogg.se/
fanny

såvadå är du typ designer ? :)

Skrev detta: 2010-06-13 / 13:45:36
Blogg/Webbsida: http://ffannynilsson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback