Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Header hit o dit

Någon som sett att jag bytat header? Gjort det både nu och igår. Sugen på en ny hel design faktiskt, fast ändå att lite är kvar. Hmm kommer nog bli snart :P Men vilken tycker du har vart finast av dessa tre headrar jag haft senast? (Inte för att jag ska ha någon av dom sen)
















Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback