Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Alejandro - (en till!)


Lady Gagas nya video för Alejandro är kommen. Tycker den är som alla andra, börjar faktiskt tröttna nu.
Konstigt och naket/sexuellt, kan dom verkligen inte komma på något annat längre? För ofta man inte kan
göra en bra video utan detta? Nä det blir minus för det här! Men låten är bra!
Vad tycker du om den?


"Slutet" är nära! Hade två onödiga lektioner idag och i morgon och på måndag har vi en textil lektion på vardera dag. Så rättså slappt alltså. Sen på tisdag är det äntligen avslutningsdax. Kom nästan precis hem och ska nu gå och ta något att äta och kika lite på tv:n samtidigt!!!!!







Rebecca

Jag kan inte få nog av Ladya Gaga! Grym!

Skrev detta: 2010-06-10 / 16:57:02
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback