Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

mina allra första sydda plagg - INGET att ha!


Här är mina allra första plagg jag sydde på. Tänkte att det kanske vore roligt att se, även att dom inte är så snygga xD haha för uscha! Tack och lov att man fått bättre smak och kunskap än vad man hade när man var liten. För ja! Detta var väldigt längesen jag gjorde :O Har inte använt något heller!

1. SVART TRÖJA - Det allra första jag gjorde! Innehåller ett linne (som först var en klänning) som jag har som
    bas och sedan lite tyg som jag har sytt fast. Kom ihåg att jag var väldigt frusterad för jag fick inte ut
    ena ärmen först. Hahhaha!!! Roligt att skratta åt nu xD
2. ROSA LINNE - Blev la rätt snygg men alldeles för litet blev det. Var omöjligt att komma i det även att jag
    satte fast en dragkedja också.
3. ROSA/GRÖN KLÄNNING - Hahaha en riktigt gammal sak som jag gjorde av lakan och en gammal kjol
    med Mikaela en dag för längesen. Man såg ut som en sopsäck i den :P
4. RÖD KLÄNNING - Klänning som satt jättehårt så man knappt kunde andas i det. Inte så fin heller xD
5. Shorts - Avklippta jeans som jag sydde en ny fåll på. Ingen aning vart dom tog vägen.
6. "VÄST"/linne - Var en test som mamma hade gjort till en balklänning. Tog biten och klippte lite och
     gjorde den "användbar".
7. T-SHIRT - Tog en t-shirt och tyckte tydligen att det skulle vara fint med en djupare u-ringning.


Jaja, som sagt var dessa verkligen inget att ha, men om en liten stund kommer jag visa plagg jag gjorde efter denna tiden, fast tidigare än nutid (krångligt det där blev, hoppas ni fattar) .....



Trackback