Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nu har Victoria äntligen fått sin prins!


Ja nu är hela bröllopsdagen över och Kronprinsessan Victoria har äntligen fått sin Daniel till make. Själv har man följt det från början till slut ungefär, då jag nästan har suttit i hela 12 timmar framför tv:n och kollat. Och inte nog med det, så har jag även spelat in hela "tjottaballongen" på dvd (vem vet, en vacker dag kanske man får för sig att vilja kolla på det igen).

Det är vissa saker som jag skulle vilja nämna om bröllopet och jag skulle även vilja göra en liten sammanfattning med text och bilder, men nu är lilla jag trött efter allt tv-tittande så jag berättar allt i morgon istället. Men för att kortfattat sammanfatta så har allt vart PERFEKT!!







ahallen

Sv; Absolut! :) Det var så vackert, jag har aldrig sett något liknande!

Skrev detta: 2010-06-20 / 13:51:57
Blogg/Webbsida: http://ahallen.blogg.se/
emelie

oj hur fan orkade du sitta och kolla på det i 12 timmar, bajs heller :) hur mår du idag då?

Skrev detta: 2010-06-20 / 15:48:11
Blogg/Webbsida: http://emeliethequeen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback