Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Önskar att jag kunde....


.... skissa/måla såhär vackert. Skissa lite innan idag, men blev långt ifrån såhär fint.
Blir att öva, öva, öva, öva och öva tills jag uppnår detta mål. (Kommer ta himla lång tid :O)
Men lyckas borde jag göra någon gång!!







Mikaela

Hahah vem vill inte skissa så eller måla ;)

Skrev detta: 2010-06-28 / 20:07:18
Catja

Haha japp. Det är bara bra med mig tack :) hur är det själv?

Skrev detta: 2010-07-02 / 14:12:39
Blogg/Webbsida: http://catjas.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback