Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sötsugen?



Om inte, så blir man det efter att ha sett denna videon ovan. Har tidigare lagt ut låten
bara men nu nyligen har videon kommit ut och denna sortsen video är ett exempel på en
 bra video. Givetvis blir det tummen upp för alla gummibjörnar, cupcakes osv.
Det gillar man och även låten! Gör du?

Nu ska jag faktiskt gå och äta, passande :P







Viktoria

sV: jag tyckte om den jättemycket , du då ? :)



Miss perry är cool =)

Skrev detta: 2010-06-18 / 21:02:36
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback