Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

17 års dagen som var


Det var den bästa födelsedagen på länge
. Igår vakna jag klockan sex av att mamma och pappa kom in och sjung. La en stor katt i sängen och paketerna såklart. Efter jag öppnat dom somnade jag om en stund och låg ungefär en och halv timme till med katten i jämte mig.

Sedan gick jag upp och fixa i ordning mig och åt frukost. Mamma skjutsa mig sen till skolan där jag fick många GRATTIS! nästan alla i klassen visste om det :) Vi hade matte första lektionen som började klockan tio i elva. Där jag faktiskt inte gjorde någonting utan prata hela lektionen med Linn :P Hehe busigt! Sedan var det mat och då var det faktiskt tacos. Rättså gott då ju! Gick till gympan och hade boxning där jag kämpade som en blå dåre och riktigt kul var det!

Sedan gick jag och Linn till stan och titta runt i lite affärer och sedan hem med mamma som redan var där. När jag kom hem åt jag lite tårta och började sedan med bokrecensionen jag var tvungen att bli klar med. Mamma och pappa kom med en ytterligare paket och sedan blev jag sjukt överraskad!! :O

In till mitt rum kom Mikaela och hennes familj och sjung och hade med sig paket. Hade aldrig anat detta. Och ja jag blev riktigt överraskad och glad. Japp sedan var det kalas "hela" kvällen (åt smörgåstårta) och recentionen hann jag inte med :P lyckligtvis!

Har aldrig fått så många gratulationer förr och jag tackar så mycket för det!! TACK TACK TACK......
Ni är bäst!


Idag har det däremot varit en jobbigare dag. Tyska (tråk), Svenska (lyssna på redovisningar), Engelska (pratlektion med spel), datakunskap (gjorde någon lätt grej med word), matte (jobb) Hem sedan med bussen och börja med recentionen som jag nu blivit klar med. Plus så har även min syster från gotland kommit hem. Åt mat och fick paket från henne :) (alla paket visas om några dagar)

Nu ska jag duscha och gå och lägga mig sedan. Mer arbete väntas i morgon. Puss!

 






Jonte

vad roligt :D

Skrev detta: 2010-03-04 / 09:16:00
Blogg/Webbsida: http://jontevardet.blogg.se/
Rebecca

Grattis i efterskott! :P

Skrev detta: 2010-03-04 / 12:46:25
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/
ITZI

grattis i efterskott! :)

Skrev detta: 2010-03-04 / 15:31:27
Blogg/Webbsida: http://itzi.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback