Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Anna is the winner




Nå vad tycker ni om resultatet? Jag älskar det!! Detta blev jag väldigt glad över. När jag hejade på Anna i idol för nåt år sedan kom hon inte till finalen, men nu går hon hela vägen till Oslo! När jag såg för första gången att hon skulle vara med i melodifestivalen blev jag med en gång väldigt glad och sedan när jag hörde den, har den nästan gått non stop här hemma. Mer än alla dom andra låtarna. Det borde vara fantastiskt för henne. Tänk hon är bara 18 år, har en röst av guld som går verkligen in i allas hjärtan och hon är verkligen en värdig vinnare i melodifestivalen 2010.









djustd

God morgon! Tänkte bara önska dig en trevlig dag! :)

Skrev detta: 2010-03-14 / 09:44:04
Blogg/Webbsida: http://djustd.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback