Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Eclipse -full trailer

 
Nu är den här! För idag är det premiär för trailern för film nummer tre i serien!
Nämnligen Eclipse som ni kanske förstår? Åhh vad jag längtar till den 30 Juni!!

(Och som ni alla kanske redan vet, så har även Robert och Kristen kommit ut
att de är ett par, kan det bli bättre? Dom är så söta ihop!)

Här har ni trailern!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback