Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

HEMMA

  
  

Hej! Det var längesen, en vecka sen. Jag sa inte varför jag försvann, men jag åkte till fjällen jag, Lofsdalen!
Det har vart helt okej. Åkt skidor, solat i backen, slappat i lägenheten, spelat bowling, ätit mm, hela veckan lång. Vart fint väder. Småsnöat någon dag, men mest sol. Har vart plusgrader så det var lite söligt i backen. Men det har såklart gått ändå. Riktigt skönt med lite semester och ett bra avslut på den långa vintern.

Idag har man bara tillbringat tiden i en bil i 10 timmar. Sovit lite och sedan sett på film. Äntligen hemma nu
det verkar som våren ändå är på väg ju! Snön är ju nästan borta, bara kvar på några ställen. Gott de!

Så nu är jag back in businness. Längtat! Kommer svara på era frågor senare idag, men hade inte vart fel med några till! Så ställ en fråga! Sedan har även kikat in på mailen och fått en inbjudan till voddler, från voddler. TACK! Det ska man också fixa. Mat och sedan körslaget också! Får la börja att packa upp......







jennifer

fina bilder! :)

Skrev detta: 2010-03-27 / 18:15:44
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Hanna

Hej! Jag hörde att du hade designat Julia holknekts blogg. Hennes bloggdesign är jättefin din också!! Skulle inte du kunna hjälpa mig med min design? Förstår om du inte har tid... :) Kram

Skrev detta: 2010-03-27 / 18:26:13
Blogg/Webbsida: http://hannasnr.blogg.se/
Mikaela

Svar: HAHA (A) xD



Din semester ser också mysig ut! Lite öl då och då eller? XD<3

Skrev detta: 2010-03-27 / 20:22:44
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Sara

Svar:

Jo tack, det är bara bra med mig!

Jag var tvungen att bidra med en fråga!

Kram =)

Skrev detta: 2010-03-27 / 22:18:28
Blogg/Webbsida: http://rizzy.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback