Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kicks nya reklam



Nu är det premiär för KICKS nya reklamfilm! I filmen vill vi med glimten i ögat illustrera det
 passionerade förhållande vi har till våra skönhetsprodukter. När du upptäcker att favoritmascaran
 inte längre ligger i necessären, när du står i duschen och det inte kommer ut en enda droppe
schampo ur flaskan, när du glömt kvar din bodylotion på gymet, när parfymflaskan glider ur händerna
 och krossas mot golvet... Du kanske känner igen den där känslan? Men don't panic! We have it!
Det är bara att komma in till din KICKS-butik och pusta ut! Om du är sugen på att hitta nya
 produkter hjälper gärna våra makeupartister, hudterapeuter och skönhetsexperter dig
att upptäcka dina nya skönhetsfavoriter!

KÄLLA: kicks.se

Hiss eller diss till reklamen??



Nu ska jag göra klart ett arbete inom fackteckningen. Kommer ta hela kvällen,
så vi hörs av imorgon igen. Då jag kommer visa mina presenter här. Puss o kram...








Mikaela

hiss tycker jag :D

Skrev detta: 2010-03-04 / 19:11:21
Blogg/Webbsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/
PussGurkan

Jag tycker att det är en diss den e tråkig och väldigt överspelad inte bra ;(....



Föresten grymt cool header du har :D

Skrev detta: 2010-03-04 / 23:11:32
Blogg/Webbsida: http://dumlez.blogg.se/
Siri

Hej du!

Nu har jag faktiskt en frågestund på bloggen för första gången! Skulle vara jättekul om du kunde göra min blogg lite mer intressant med din fråga, hur RANDOM den än skulle vara, jag svarar på allt!

Tack&Kram!

Skrev detta: 2010-03-04 / 23:34:35
Blogg/Webbsida: http://vadsaduattdusasadu.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback