Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Gagas nya succévideo


Lady gaga har lagt ut sin nya musikvideo på Telephone på youtube och så här skriver expressen om det:

När Lady Gaga lade ut videon till "Telephone" på sin Youtube-kanal i fredags nådde den smått otroliga 600 000 klick - på drygt en kvart. Efter över 16000 rankningar av andra Youtube-användare hade videon ett snittbetyg på 4,5 av 5.

Den är över nio minuter lång, regisserad av svenske Jonas Åkerlund och gästas av megastjärnan Beyoncé.

Kanske är förklaringen till den stora succén ett uppseendeväckande och hett omdebatterat rykte som den senaste tiden spridits om Lady Gaga - ett rykte som säger att hon är tvåkönad.

Och i Youtube-succén sätter hon en gång för alla p för penisryktet. 
I videons öppningsscen blir hon bryskt behandlad av två poliser, som klär av henne och låser in henne i en cell.
- Jag sa ju att hon inte hade en snopp, säger den ena polisen när de går därifrån.
- Trist, replikerar den andra.


Lady GaGa Beyonce Telephone videoLady GaGa Beyonce Telephone video

Är detta godkänt? Eller har Lady gaga gått för långt?







Linnea

sv; jodå det är bara bra här sj? =)

Skrev detta: 2010-03-15 / 10:12:14
Blogg/Webbsida: http://liasplace.blogg.se/
simone

Helt underbar säger jag :)

Skrev detta: 2010-03-15 / 16:39:00
Blogg/Webbsida: http://fattybom.se
Popcorn

Jag kan inte leva utan Lady GaGa! :O Jag har även köpt biljetter till hennes konsert i Globen! Jag tycker aldrig hon går för långt! xD! Men hon är fan den bästa artist jag någonsin har sett! :D <333333333333

Skrev detta: 2010-03-19 / 23:01:43
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
Anonym

jag tycker att viduon var lite konstig!

Skrev detta: 2010-03-27 / 18:26:39
Blogg/Webbsida: http://itsmeidonttakeshitdemo.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback