Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Modevisningen i "byn"



Här har ni lite bilder på modevisningen jag var på igår ikväll här i vår lilla "by". Kläderna kommer
från en affär här och designade av två olika märken som gör enbart kläder i storlekar från 36 upp till
54 tror jag det var och igår var det 7 olika modeller med olika former och ålder som visade upp kläderna.
Det var inte speciellt några kläder för mig. Tyckte det inte var så märkvärdigt med dom (förutom några
få) sedan är den minsta storleken också för stor för mig. Visst var det roligt, men har vart på mycket
bättre visningar innan!!!







Mikaela

Hoppas du hade de bra :D

Skrev detta: 2010-03-31 / 16:58:47
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback