Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

NY TREND!!



Vad tycker du om den nya trenden? Kommer du haka på den?







JOSSI - En låt om dagen är bra för magen!

Riktigt snyggt på rätt person :)

Förresten, vill du kan du få en länkning hos mig? Allt du behöver göra är att du tipsar om en riktigt bra låt! Genre spelar ingen roll, gammal eller ny, det är du som bestämmer!

När jag lägger upp den som dagens får du en länkning! :)

Skrev detta: 2010-03-16 / 20:34:29
Blogg/Webbsida: http://currenttrack.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback