Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Svaren till frågestunden

Moira frågar: Vilka bloggar läser du? 
SVAR: Jag brukar inte följa bloggar så mycket utom min bästa kompis och min systers. Men visst har jag en hel del som jag följer på bloglovin, men där går jag bara in på ibland. Blir mest att jag läser dom bloggarna som kommenterar här. Jag är ingen person som läser kissie, paow, blondinbella m.m. Utan håller mig till exempel mer till http://lailaaziz.blogg.se/ och http://bunnys.se/. Dom e bra!

Hilda frågar: Vilka bloggar läser du?
SVAR: Läs ovan!

    -||-    : Hur får du besökare?
SVAR: Nä du! Ibland har jag faktiskt inga alls nästan och ibland väldigt många. Men det beror faktiskt lite på årstid och lov. Jag gör inte heller något för att få fler (längre) men ett stort plus om man vill ha fler är att kommentera mycket och vara glad tillbaka. Bloglovin och fler inlägg tycker jag själv inte blir någon större skillnad, möjligtvis då man har en egen tävling på bloggen.

Yvonne frågar: Vilket plagg tycker du man ska satsa på att köpa till sommaren? :)
SVAR: Helt klart en nudefärgad kort klänning i tunnt, luftigt tyg. Supersnyggt till stranden! Mmm  

Jennifer frågar: Drömresemål? :)
SVAR: Skulle verkligen vilja åka till USA, NY ett alternativ då. Men sedan skulle jag också vilja åka till Australien och Borneo. Vill åka jorden runt förresten, men dit tar jag mig först! ;)

Sara frågar: Vilket är ditt största intresse?? =)
SVAR: MODE! Alltså kläddesign, trender, kläder, tyger, designers osv. 

Blev inte så många frågor, men tack för dessa i alla fall :)







Mikaela

Glöm inte våran resa som du och jag ska göra när vi slutar skolan ! ;) xD<333

Skrev detta: 2010-03-31 / 17:01:54
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback