Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tisdag

 
Acne, Carin Wester

Tjola hoppsan! Idag är jag på hugget! Blev både sovmorgon och sluta tidigare idag! Underbart! Börja kl
9.20 och sluta 11.40 därför att gympa lektionen var inställd typ. Så blev endast två lektioner idag å jag
kom precis hem. Blir att äta lite nu och hitta på något kul. Har bara en läxa denna veckan och den är till
imorgon så får göra färdigt den med. Vad hittar ni själv på en dag som denna?







Mikaela

Jävla unge :@

Skrev detta: 2010-03-11 / 07:26:11
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback