Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

VODDLER invite?



Ahh liksom som jag gjorde för spotify att man ställde sig i kö, näpp det går inte! Det går
kanske men man får aldrig inbjudan. Har använt mig av facebook sida. Näpp, verkar som
att det inte funkar där heller.

SÅ SNÄLLA OM DET FINNS NÅGON LITEN FIN PERSON DÄR UTE SOM HÅLLER I EN INVITE,
(eller som kan hjälpa mig på något sätt)
HÖR AV DIG/KOMMENTERA! DET HADE VART GULLIGT :)
du får självklart något som tack, men vet inte vad :P







Rebecca

Behöver själv en voddler invite ;)

Skrev detta: 2010-03-21 / 22:42:11
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Emilia

Det finns en massa hemsidor där dom lottar ut typ 10 voddler invites om dan, fick min invite så ;) googla bara på tyå voddler invites utlottning eller nåt ;)



Har för övrigt dragit igång en frågestund på min blogg! Alla som ställer en fråga blir länkade ;)

Skrev detta: 2010-03-26 / 22:32:56
Blogg/Webbsida: http://emilianicklasson.blogg.se/
Anonym

jag har voddler, men man fick typ inga invites och btw så är det jättedåligt, filmen stängs ner ibland

Skrev detta: 2010-03-28 / 21:55:32



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback