Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

24/5

Idag på textilen så gjorde jag bara litegrann på den svarta. Fanns ingen pressarfot att sy dragkedjan så jag börja på mönstret på den rosa spets kjolen som man kan ha ovanpå. Tror jag lyckades rätt bra, så blir nog att man klipper i det rosa någon gång i veckan.

Sedan hade man engelska och sedan svenska som det var innan såklart. Var ovanligt att ha de vanliga ämnena nu efter estetveckan, för det var så skönt! Menmen, bara 16 skoldagar kvar nu.

Vi har också rätt mycket att göra nu.......

Dräkthistorie-prov
Ska bli färdig med kjolarna
Ska bli färdig med Sommarkollektionen
Engelska läxa till nästa måndag
Idrottsfrågor skall besvaras
Ska läsa ut en engelska bok
Muntligt i nationella

Jaa det är de jag vet nu, sen får man säkert ännu mer, fast sen blir det kanske lite slappt på slutet. Hoppas kan man göra i alla fall :P

förresten!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA!!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback