Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

AVATAR


,var filmen jag köpte på Gekås idag. Har varit lite tveksam över filmen, tycker den verkar töntig.
Men eftersom alla tycker att den är så himla bra och gjort massa "beronende framkallande" målningar m.m.
Så får jag väl ge den en chans. Jag kanske blir "en av dom" :S man vet aldrig.
Gillar du filmen?







Grynet mamma till lille Vidar

sv: Ja det tycker jag absolut :)

Skrev detta: 2010-05-08 / 11:11:38
Blogg/Webbsida: http://grynis.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback