Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Design sneak-peak

Har dom två senaste dagarna bara tagit det lugnt. Tittat på massa lost avsnitt som jag missat. Ett cougar town avsnitt och så blev det Avatar igår kväll. Och nej jag tyckte inte den var så fantastisk som många har sagt. Tycker den var tråkig i början men blev la lite bättre i slutet. Blir 3/5 typ. Finns bättre filmer.

Har även gjort en design jag snart ska lägga in här, så jag kan väl bjuda på en lite sneak peaks :P



Har annars idag, inte gjort så mycket. Duschat och gjort mig i ordning. Om en och en halv timma kommer nämnligen gäster hit. Då blir det kalas!! Så har nog möjligheten att lägga in designen efter dom åkt hem.

Puss o Kram



Update: Tyvärr, det har uppkommit fel i designen i andra webbläsare.
Måste fixa det innan jag lägger in den här. 







natta

alltid lika duktig :D

Skrev detta: 2010-05-14 / 21:35:13
Blogg/Webbsida: http://natalies.se
natta

spännande :D klart sägerju bara vad ja tycker hihi

Skrev detta: 2010-05-15 / 19:39:43
Blogg/Webbsida: http://natalies.se
jennifer

jodå det är fint! sj? :)

Skrev detta: 2010-05-16 / 00:32:52
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback