Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Estet vecka 2:2 - modellritning


Dag 2: "Skol" dagen var kort idag. Från 9.00 till 11.30. Och varför har jag satt skol innanför """. Jo för det kändes verkligen inte som att man gick i skola idag. Satt och gjorde modellritningar och det var något helt naturligt. Hade absolut inte vart fel om man fick göra detta dag ut och dag in. Jag älskar det! Ovan ser ni min vår/sommarkollektion 2011 med 5 modeller. Inte klar riktigt än, så det var bara en liten förhandstitt :P

Sedan när jag kom hem, låg jag ute i solen en stund. Asvarmt! :O Och har hört att det blir varmare imorgon? Gick sedan in och började baka kärleksmums som jag och de andra textilarna ska bland annat sälja på torsdagens estetkonsert. Varför behöver vi pengar kanske ni undrar då? Jo för när man går i trean sen så åker man alltid iväg till en modemetropol och då måste man ha pengar för att komma nån vart.

Misslyckades såklart på första plåten. Jäste ingenting och fick inte i tillräckligt med vetemjöl och socker heller. Smarta lilla jag (A) Andra plåten blev nästan FÖR bra. Blev jättestora rutor. Men det går nog an ändå ;)

Sedan var det mat, tv, dusch och sånt där annat man brukar göra en vardagskväll.

Imorgon, börjar vi 9 då också och då bär det av till Göteborg. JAA!! Mode/textil museum i massor. Och det gillar man <3333 Berättar mer imon hur det va. Nu ska man hoppa ner i sängen och invänta onsdagen..

PUSS PUSS// Jen.










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback