Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Gick la som väntat

Så nu har man en lång helg framför sig. Känns bra! Har idag haft mitt första nationella i Matte A, gick la som väntat. Annars har det inte hänt något annorlundare idag tror jag. Mycket plugg nu. Har precis skrivit på ett historia arbete så nu får allt dom andra i gruppen göra lite på det för har mycket annat att tänka på upptill.

Magen börjar kurra så blir att äta nu. Annars vet jag inte vad som händer, förmodar att det kommer något på tv. Annars kan man väl helt enkelt gå upp till andra våning och unna sig lite bland tyg och symaskiner....










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback