Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Heldag i Göteborg

Vakna tidigt igår. Jag och Linn skulle nämnligen enligt bestämmelserna åka till Göteborg och shoppa. Så blev att man vakna halv 8 så man kunde vara iväg mot stan 9. Linn väntade på järnvägstationen och vi tog tåget upp till Göteborg. Hade även planerat att först skulle åka till freeport, men det får bli en annan gång och det var tur det för när vi väl var i Göteborg kl 10.15 så gick vi runt i timmar i affärerna där. Närmare sagt i 7 timmar! Tog sedan tåget hem igen kl 17.40 och var sedan hemma kl 7 här.

Japp! och visst man åker inte till Göteborg utan att man shoppar något, detta köpte jag:









Så nu är plånboken lite lättare, men inte så värst för ni ser väl priserna. I alla fall på Lee jeansen det är ju helt galet. Så tveka inte att åka till JC i nordstan, till billighets affären i rummet i jämte. Massor av lee, crocker, wrangler jeans m.m. för låga priser. Nu ska jag f*n inte köpa några mer kläder på länge förutom till skolavslutningen ;) eller ska man ta fram nåt gammalt?










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback