Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Inför ESC 2010


Har ni följt inför eurovision song contest på ettan dom senaste fyra veckorna? Det har jag och ikväll visades det sista programmet. Nu väntar jag bara på att det hela går igång. Vet inte riktigt vilka jag tycker är bäst men det kan jag ju återkomma till när det börjar närma sig. Vill du lyssna på låtarna som kommer vara med i eurovision i år? [Klicka här]










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback