Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Designstudenternas modevisning 2010

Igår var det modevisning på G. Det var årets ÅTTA designstudenter 2010 som visa vad dom gjort under sina tre år på textil linjen (som jag går :P) Mycket bra och enormt roligt att titta på. Mycket att titta på också.
kläderna såklart och sedan känner jag några av modellerna också :) Här har ni några av dom bilderna jag tog.
Och då kanske ni förstår att jag tog rätt många bilder, för det är ju inte några få bilder jag visar här xD hehe
Tog sin lilla tid att lägga upp dessa. Så vad har jag att bjuda på här då?

Först och främst är det många fina vardagsplagg och festblåsor. Längre ner kommer det även barn och herrkläder. Sedan är det specifika kreationer som har tillverkats av te-påse omslag, grillpinnar, lp-skivor och plastpåsar. Mycket talangfullt! Finns även studentklänningar, bröllpsklänning och mycket mera.
Så varsågoda av njut av mina bilder....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kan ni tänka er, om 2 år är det jag som står där och klappar :) Då måste ni komma! ;)







Viktoria

sv: tack fina duuu :D



Ser bra ut det där :D

Skrev detta: 2010-05-06 / 08:41:53
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback