Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sex and the city 2


Trevlig dag igår. Först hade vi tyska i och för sig men sedan hade jag textil (eos) och blev då klar med en kudde som alla skulle göra :P hehe. Sedan hade vi prov i dräkthistoria. Gick bra! Och efter det gjorde jag på sommarkollektionen. När vi slutat gick jag till stan och mötte upp Mikaela och hennes kompis Michelle (himla trevlig tjej) Vi gick först runt i affärer lite och hämta sedan ut biljetterna. Ja biljetterna till Sex and the city 2. Köpte godis och åt på ströget (mums) Sedan var det att sätta sig i biosalongen och njuta av filmen.

Tjejer! Lita inte på tidningarna som sätter en etta som omdöme. FILMEN VAR JÄTTEBRA!!! Se den.

Efter den var slut så satt vi oss och tog det lugnt och vänta på bussen. När jag väl var hemma, då börja jag typ äta av godiset jag köpte, haha (var så himla mätt så orka typ inget när vi såg filmen) Somna rätt tidigt...







Erica

Jag vill se den! Måste ta och göra det :)

Skrev detta: 2010-06-02 / 22:09:26
Blogg/Webbsida: http://absoluterica.blogg.se/
AMANDA FALK

åh, måste se den :D

Good night!

Skrev detta: 2010-06-03 / 00:03:43
Blogg/Webbsida: http://amandafalk.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback