Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Textil, Intervju och Gekås

Hade bara textil i skolan idag. Riktigt skönt! EOS-textil och vår egna textil då vi nu gör på vår sommarkollektion. EOS-textilen var däremot första gången och vi kommer ha det två gånger till. Vi skulle göra någon form av applikation på ett eget kuddfodral i afrikansk stil. Blev rätt bra hoppas jag. Tog bussen hem 20 över 3.

Klädde om och åt litegrann. Åkte sedan till Ullared till min arbetsintervju på skokanonen. Han berätta lite info och ställde frågor och så som det brukar va. Gick bra, fick inget rakt besked dock men om han inte ringt innan 25 maj har jag inte fått det. Så man hoppas han ringer så snart som möjligt :))

Gick sedan in på gekås och handla lite smått. En film, marabou, tops, sockar, tights och bars. Åkte hem och åt kvällsmat och titta på talang.










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback