Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

UNPLUGGED

Ingen bloggning i torsdags, kan ju bero på att jag var i Varberg hela dagen så kunde ju inte. Först var det skolan från 10 i 10 till kvart över 4. Efter det var jag i stan och gick runt och fråga om sommarjobben (%¤&$@) Fan asså, kommer aldrig få något känns det som. Fick vänta ännu mer sedan på torget på Linn som skulle möta upp mig. Vi gick därefter till varbergs teatern och såg på en UNPLUGGED KONSERTEN som 2:orna och 3:orna (esterna) hade. Var riktigt bra, gillar akustiskt! Fina röster, instrument som gitarr, trummor, piano, munspel och massor av slagverk användes och det mest känslofullaste var när några klasskamrater till David Birgersson sjung för han.

Alla esteter kom in gratis och vi fick sitta på den översta våningen i salen (bilden nedan). Mycket bra, brukar ju va en massa huvudet i vägen annars. Var hemma lite över 10 på kvällen.

Lägger upp bilder från konserten om jag får tag i några.













Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback