Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Error

Shit! Fick smått panik för en stund sedan då man inte kom in på bloggen. Märkte att jag inte var ensam om problemet så därav mailade jag blogg.se och de svara tillbaka att de hade haft ett driftavbrott mellan 7:00 och 8:30 i morse och därför kom detta följdfel på köpet. Men nu verkar allt ha löst sig. TUR!

Har du fortfarande inte fått tillbaka din sida så berättade han också att man då tillfälligt ska lösenordsskydda bloggen och sedan ta bort det igen. Blir som en ompublicering av bloggen då.







Viktoria

sV: yes, jag ser din blogg! :D Härligt att det löst sig! :)

Skrev detta: 2010-10-02 / 14:56:12
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback