Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

8:e Sep. 2010

Idag är det den 8:e september och har enbart haft textil idag på förmiddagen. Har rättat lite gammalt och även gjort mönsterkonstruktion till en blusärm med manchett. Har inte hunnit så långt, därför tagit hem för att göra i helgen. Idag stod även jag för fikan som jag var och köpte innan jag börja. Strax efter 12 var jag hemma igen, åt och samtidigt kolla på the fashion show. Har nu äntligen blivit färdig med en "romantisk" text man skulle göra till svenskan. Lite svårt att förklara hur den skulle vara uppbyggd så skiter helt enkelt att förklara det ;) hehe! Vet knappt om jag har gjort på rätt sätt, men detta får bli bra i alla fall!

Nää nu ska jag gå och äta och sedan göra på den andra läxan :( Hmm.. Sedan klockan 20:00 är det ju självklart idol igen man måste se..










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback