Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Beställnings-header

Har haft i uppdrag att designa en header ut efter en skiss till Fata, som jag tidigare gjort design till. Länk till hemsidan där headern kommer finnas kommer vi inte kunna få tag i, men eftersom det är jag som har gjort headern så kan jag ju visa den här på bloggen i alla fall...












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback