Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

DIOR

Hej! Lite kort fakta om dagen nu som gått. Hade först textil, färg och form där jag fortsatte först med att stämpla och färga tester. Sedan gick jag över till nästa test där man skulle göra i kalkerform. Där jag letade upp en bild som kanske till och med DU känner igen? Nämligen den klassiska dior bilden, med denna vackra dam som visas nedan.

Hann färdigt med den testen, men glömde fota. Klippte sedan ut ett tyg som jag har hemma för att tvätta och klippa ut mönster till ett linne. På det sen ska jag trycka och färga. Vad vet jag inte riktigt. Tror det blir lite blandat, men vem vet damen nedan kanske kommer få hamna på nåt.

När lektionen var slut, stannade man kvar en liten stund och börja skissa på en ny outfit till rock/jul-arbetet. Vid tolv tiden sedan gick man till den andra skolan, åt, hade kultur & idéhistoria och sedan svenska.














Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback