Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Gotland

Hello everybody! Nu är jag tillbaka. Anledningen till den lilla pausen är nämnligen att jag har varit på gotland och träffat min syster. Åkte tidigt i onsdags och kom hem kl 12 i natt. Åhh ja jag har haft det riktigt bra där. Har shoppat, varit på museum, gått runt muren, botantiska trädgården, hamnen, almedalen, fikat och ätit gott, åkte bil och färja till fårö där vi hoppa runt bland raukar, sett massa får, åkt till marknader, strossat runt på smala gränder m.m. Riktigt mysigt har det vart. Så nu för att inte berätta för mycket så bjuder jag därmed på lite bilder...

                
klickbara bilder - copyright

Har du varit i Visby/Gotland?







Lisa

Hej Jeenlicious :) Glömde svara på något om designskolorna kom jag på.. hmm... glömde vad :P



Just det, det är jag Lisa som var på sixteenfeet förrut, har gått tillbaka till min egna blogg =)

Skrev detta: 2010-09-27 / 20:38:03
Blogg/Webbsida: http://lisaamelie.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback