Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nöjd som tusan

Goddagens! Måste bara säga att dagen började hur underbart som helst :) Hade textil, färg och form och ni ska veta det att under tiden jag stod där kom dessa orden fram: gud vad detta är roligt! Ironiskt? Svar: NEJ! För shit vad roligt det var idag. Jag började trycka på mitt linne idag och det flöt på och blev hur bra som helst. Är supernöjd och kan typ inte sluta titta på bilden jag tog :) hehe. Kommer ni få se den bilden då? Svar: NEJ! Inte än ;) För nästa tisdag kommer jag att sy ihop fram och bak och göra en lite unik sak, sen är den klar och DÅ får ni se :) Längtar jag? Svar: JAPP! xD

Stanna kvar en timme till på den lektionen sen till skolan och åt och hade kulturhistoria -bild och sen svenska. Mindre roligt men helt ok. Nu ska jag se idol och därefter house. Ha de gött!


Förresten, vad kyligt det var i morse. Vad det de hos er också?








Modekatt

Ska bli skoj att se vad du har skapat ihop :)

Skrev detta: 2010-09-28 / 23:34:15
Blogg/Webbsida: http://modekatt.blogg.se/
HANNAH

GRYMT FIN BILD ;D

Skrev detta: 2010-09-29 / 10:54:55
Blogg/Webbsida: http://www.hannahborg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback