Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Estetvecka -vt 11

Nu efter lovet har estetveckan kört igång. (Estetvecka betyder att alla esteter har bara sin inriktning, inga andra ämnen) Jag har alltså bara textil denna veckan och såhär kommer veckan se ut:

Mån: Röd dag

Tis: De hade lagt in en trafikinfo-förmiddag i schemat. Efter maten hade vi teaterkursen i textil där vi gör på maskoten till banken.

Ons: Vi har sömnad på förmiddagen. Där jag imorgon kommer sy knapphål och sy fast knappar på blusen, sen fortsätta med grundmönstret till byxor. På eftermiddagen gör vi fördjupningsarbete på designer, kultur och historiskt plagg i fackteckningen.

Tors: Vi får en ledig dag och sen på kvällen är det treornas slutliga modevisning!!

Fre: Då bär det ev. av till Göteborg.









Maj

Det låter väldigt roligt faktiskt! =)

Skrev detta: 2011-04-26 / 20:40:44
Blogg/Webbsida: http://majjohansson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback