Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Får jag bo hos dig?

Det är högsäsong för duvbygge. Se upp, så du inte får ovälkomna hyrgäster!! :P

Haft en riktigt skön dag idag faktiskt. Kunde sova ut till halv elva, åt frukost, gjorde mig i ordning, satt vid datorn en liten stund, titta på ett avsnitt av "Superstylisten Jonas" och sedan iväg för en lektion om historia inom teater och sedan hade vi bara läsning på svenskan efteråt. Hem och börja sticka vidare på långklänningen tillsammans med go musik på. Kommit en cirka trettio centimeter nu och första nystanet börjar tryta. Käkat lite glass och ska nu hoppa in i duschen för att sedan till tio se på "storebror". Låter som en bra dag eller hur!? Hur har din dag sett ut?

Adele - Make you feel my love







nora

fin blogg! allt bra med dig? :)

Skrev detta: 2011-04-12 / 22:30:53
Blogg/Webbsida: http://nnorish.blogg.se/
natta

funderar du på att köpa vovve?

Skrev detta: 2011-04-13 / 11:27:08
Blogg/Webbsida: http://natalies.se
Anonym

vilken söt bild :D

Skrev detta: 2011-04-13 / 18:37:02
Blogg/Webbsida: http://natalies.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback