Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Första dagen på året



Första dagen på året. Då vi säger hejdå och lämnar 2010 bakom oss och välkomnar 2011. Vilket kommer nog bli ett riktigt bra år för min del, känner det på mig!

Idag vakna man rätt sent, då man la sig långt efter man räknat ner till 12-slaget. Åt frukost och sa hejdå till Fanny som har tillbringat årets nyår med mig. Titta sedan på Victoria Secrets fashion show 2010 och därefter påbörja arbetet med klänningen igen. Mer mönster och toile, klippte sedan ut fram och bak och sydde lite på det.

Imorgon ska jag försöka göra den färdig, men vet inte riktigt om jag kommer hinna. Men hoppas! I så fall får ni givetvis se resultatet!







josefine

sv; jag har firat min lillebror, dudå? :)

Skrev detta: 2011-01-01 / 23:27:36
Blogg/Webbsida: http://osin.blogg.se/
Angelica

grym blogg ! verkligen :)

Skrev detta: 2011-01-13 / 10:03:28
Blogg/Webbsida: http://stylebyang.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback