Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kameratillbehör + skor

Idag har man haft studiedag. Sov till halv elva. Vid ett övningskörde jag upp till netonnet och bytte kameraväskan som jag köpte förra veckan, till en större. Så nu får kamera och tillbehör plats! Köpte även med mig Canon RC-6 fjärrutlösare. Kanonbra verkligen! Står att det går upp till 5m, men prova innan och det går i alla fall 8m. Så bättre än jag väntat mig och sen var ju fjärrisen så himla söt och gullig! hehe

Sedan in på gekås en liten vända, köpte inget men fika med mamma. Sen ut och köpte skor som jag ska ha på jobbet. Bild kanske kommer senare.

Ikväll blir det räkor till middag och sedan behövs det nog läsas lite i boken till på torsdag. Imorgon är det textil! WHIIHOO :)










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback